Dag Joris!
Joris heeft in de afgelopen weken bij iedereen een nachtje gelogeerd. Dat vond hij erg leuk, maar nu mist hij zijn eigen huisje wel. Daarom hebben we afscheid van hem genomen. Maar niet voordat we eerst nog een keer met hem naar de supermarkt zijn gegaan. Vindt hij het nog steeds spannend…


