Speeltuin

Beste ouder van groep 5-8,

Morgen zullen meester Joep en ik met wellicht juf Tineke en juf Sandy naar de speeltuin bij de Alkmaarseweg gaan. We gaan daar eerst lunchen en daarna lekker spelen. (ongeveer een uur) Er mogen ballen en/of ander buitenspeelgoed meegenomen worden, zolang ze het zelf kunnen dragen. We zullen voor we weggaan nog even een smeerronde doen met zonnebrand. Ook worden alle waterflessen gevuld voordat we vertrekken. 

Is er iemand die in de buurt woont, waar we van het toilet gebruik mogen maken? 

Alvast bedankt!
Leerkrachten bovenbouw

playground playground